Behind The Scene!

20081217

Hari Ini Dalam Sejarah

Kuala Lumpur, December 16th, 2008 (Tue) -- Banyak benda berlaku hari ini yang mencipta sejarah tersendiri dalam hidup saya;

a) Sudah puas mengacarakan rancangan remaja sejak umur 19 tahun, kemudian beralih ke program yang lebih dewasa hinggalah sekarang membaca berita -- namun, hari ini dalam sejarah saya mengendalikan sebuah rancangan penyampaian anugerah (berbentuk hiburan tv), fuh! rasa janggal pun ada! tapi I alhamdulillah semua lancar.

b) Pertama kali saya memberanikan diri memakai pakaian yang sangat terang lagi menyilaukan mata -- anda perlu memakai cermin mata gelap untuk melihat gambar di bawah ini.


c) Sebelum ini, belum pernah ada artis atau mana-mana orang yang ingin meminjam baru yang sedang saya pakai, semata-mata untuk bergambar.


Noh (Hujan): Bro, cool-lah (baju)


Saya: Hanya orang yang berani je sanggup pakai.


Noh: Pinjam kejap, nak cuba... ambil gambar...!


Noh: Mana dapat baju ni?


Saya: Lord's Taylor taja gua sekarang (spontan berbahasa slanga anak muda 'rock')


Noh: Gua pun tengah cari sponsor, ada nombor?


p/s: mohon perhatian, saya bukan Rainger!-- tapi, show they all best beb!

11 comments:

Dalia PS said...

Wah sudah beralih angin ke rancangan hiburan. Channel mana?

Keep it up Bro!..huhuhu

Kifli Bujang said...

To Dalia PS,
Hahaha no no no, I tetap setia kat news and current affairs. Itu sekadar cuba bakat je hehehe!

Anonymous said...

aduhhh!!!! silaunyer...
ingatkan dato' m daud kilau tadi...hehehe

-shida-

Kifli Bujang said...

To Shida,
Hampeh tul lah dia nih...sebenarnya bukan MDaud Kilau tapi Pancasitara hahah!

Lily.Lulu said...

hehehe ..
noh mmg suka something wierd ...
:)
ag comel di situ


sekali sekala u pakai mcm tuh look nice .. walaupun kaler dia menyilauuuuuuu

hehehe
:D

Kifli Bujang said...

To Lily,
Tapi si Noh ni memang kelakar...pak sedara dia sendiri pun dia tak kenal...so i pulak yang kena kenalkan dia..siapa pak sedara dia hahah...tak ok ke baju i tuh?

mattkic said...

Kifli..baju u tu memang lah menyerlah..but u jangan risau, M Daud Kilau masih juaranya..ahaha..

tapi dapat gak saya idea nak pakai baju apa dinner nanti.. hati tak tak tahan bila temanya 'kilau bergemerlapan'. baju striking ni pun menepati tema gak..ehehe

runescape gold said...

cool blog

三人斗地主 said...

You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
Personalized Signature:常州麻将,常州三打一,常州攻主,常州斗地主,常州4人升级

splendid said...

hermes birkin bag
hermes birkin
hermes bag
hermes handbags
gucci handbags

nylon fishing net said...

Read your article, if I just would say: very good, it is somewhat insufficient, but I am

still tempted to say: really good!
Personalized http://www.jsfishnet.com