Behind The Scene!

20081122

Pencuri! Pencuri! Tolong!


Petaling Jaya, November 22nd, 2008 ( Fri) -- Macam-macam tektik dan teknik dilakukan untuk mencuri hasil usaha orang lain.

Kebelakangan ini, kita dengar bermacam perkara membabitkan kes penipuan, malah terjadi kepada orang-orang yang saya kenal, maka berhati-hatilah selalu.

7 comments:

Helmi Razali said...

Whoa!
Pencuri tu sangat bijak!
Kan bagus, kalau kepandaian tu di guna untuk tujuan berfaedah.
Ni menyusahkan orang je.

Kifli Bujang said...

Saya selalu ingat sasaran orang jahat biasanya kat women driver ke, rupa-rupanya ramai gak lelaki pun menjadi mangsa, bahaya ni!

axim said...

kreatif sangat!!

Kifli Bujang said...

To Axim,
Tulah pasal, bab-bab nak mencuri, menipu memanglah depa ni kreatif...(orang kita lagi lah kreatif kan bab-bab mcm ni) hehe.

Anonymous said...

semoga allah swt melindungi kita semua (terutama masa you tolong bwk keta i gi honda semalam).

thank you for helping. duit tak bayar lagi nie. harap2 you amnesia la kejap2 lagi...

kah kah kah

naib penghulu pawana.

Adiha Production said...

Salam...

Huhu...sungguh menggerunkan apabila mendengar berita-berita begini...

Moga-moga kita dijauhkan dari keadaan tersebut...

Kifli Bujang said...

To Naib Penghulu Pawana,
I ingat...I nak amnesia juga...tapi puas I cuba melupakannya namun ia masih menghantui I, ka-ching-ka-ching, bab duit jangan mimpi aku nak lupa...hehehe.

(harap-harap Tok Naib Penghulu ni amnesia so dia bank-in kan duit terlebih... boleh I bayar duit rumah baru di Pawana.

To Adiha,
Hari ni ada orang kena samun sampai mati...sad!