Behind The Scene!

20080219

Bila Nurul Izzah Bertanding

Kuala Lumpur, February 18th, 2008 (Mon) -- Saya menghadiri satu sidang media di Ibu Pejabat PAS Pusat, di Jalan Raja Laut, dekat sini.

Seperti biasa, saya akan menjadi orang terakhir tiba.

Sebaik duduk, saya terpandang kelibat seseorang memegang begitu banyak risalah di tangannya, dalam hati berkata,

"Lawa juga awek ni!"

Saya cuit dia untuk meminta sehelai dari risalah yang dipegangnya itu.

Saat dia berpaling ke arah saya, baru saya sedar dia ialah Nurul Izzah Anwar.

Tumpuan saya pada sidang media selepas itu sedikit terganggu dek memerhatikan Nurul Izzah.


Wajah yang pernah saya kenal hampir 11 tahun lalu, masih ayu dan tenang seperti dulu.

Nurul Izzah katanya akan bertanding dalam Pilihanraya Umum Ke-12 ini dan bakal bertanding di kawasan Parlimen Lembah Pantai yang sudah tiga penggal di pegang Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.

No comments: